تحقیق در بازاریابی بین المللی

تحقیق در بازاریابی بین المللی

کشورها  از طریق مبادلات بین المللی، سطح تولید و خدمات خود را یا از طریق واحدهای پژوهشی خویش و یا توسط شرکتهای بازرایابی بین الملل اطلاعات خود را تکمیل کرده و سپس در خصوص واردات یا صادرات کالا یا خدمات شان به کشور مورد هدف طرح و برنامه ریزی میکنند.

علت اولیه مبادلات بین المللی در ظاهر اختلاف قیمت کالا و خدمات کشورهاست و یا نبود تکنولوژی و یا فن آوری تولید است ویا هم تفاوت قیمت ها یا به دلیل تفاوت در شرایط عرضه یا امکانات تولید و یا تفاوت در شرایط تقاضا یا الگوی مصرف و یا ترکیبی از آنهاست البته  تفاوت در شرایط عرضه، ممکن است ناشی از تفاوت در منابع طبیعی، کارایی، مهارت کار، سطوح تکنولوژی تولید، فراوانی عوامل تولید و غیره باشد. با این حال، تفاوت در هزینه یا شرایط عرضه، به تنهایی عامل اختلاف قیمت نیست بلکه تفاوت در شرایط تقاضا که عمدتاً توسط سطح درامدها و الگوی مصرف متفاوت کشورها شکل می گیرد.

در اینجاست که موسسات تحقیق در بازاریابی بین الملل با شناخت این مولفه ها با ریز بینی ، بررسی کارشناسی دقیق و بروز و با سنجش موقعیتهای سیاسی اجتماعی کشور مقصد ، بصورت حرفه ای زمینه ی ریسک پذیری مشتریان خود را به حداقل رسانده و برای وارد کننده یا صادر کننده امنیت سرمایه گذاری را ایجاد میکند.

معاونت امور بازرگانی شرکت طرح و توسعه آذر فروزان  با همکاری و تعامل با شرکت های همکار داخلی و خارجی  ارائه خدمات تخصصی تحقیق در بازاریابی بین الملل را در کمترین زمان  انجام داده و با تعامل با دفاتر تجاری و نمایندگی های طرف قرارداد خود در:

روسیه

قرقیزستان

ازبکستان

ترکمنستان

ارمنستان

نخجوان

ترکیه

افغانستان

پاکستان

آذربایجان

آفریقای جنوبی

عراق

با بهره مندی از کارشناسان بومی رابط خود در آن با خریداران خارجی تعاملات لازم را برای عقد قراردادفراهم می کند.

 

جهت تحقیق در بازار یابی  بین الملل ، صادرات محصولات خود در زمینه های خشکبار، مواد غذایی، سنگ های ساختمانی و صنایع دستی و مواد پتروشیمی و… و چگونگی شرایط همکاری فرم مخصوص مشاوره تجاری بین المللی را تکمیل تا همکارنمان با شما تماس بگیرند.